Google apps

Google Apps je set uredskih (office) alata dostupnih putem interneta na vlastitoj internet domeni, omogučavajući tvrtkama jednostavnije i financijski prihvatljivije upravljanje softwerskim potrebama i resursima. Infrastruktura u "oblaku" (cloud) omogućuje jednostavniji pristup alatima i podacima putem interneta i mobilnih uređaja. "Oblak" ili cloud infrastruktura podrazumijeva visoku razinu dostupnosti, neovisnost o računalu i operativnom sistemu koji koristite te gdje god postoji internet veza i internet preglednik, možete koristiti Google Apps alate. S obzirom na to kako se i podaci spremaju u "oblak", nije ih potrebno nositi sa sobom (USB stick), već im možete pristupiti u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta. 

Najčešće korišteni alati Google Apps-a su Gmail za primanje i slanje email poruka, Docs za pisanje i upravljanje dokumentima (word, excel, powerpoint, obrasci) i neizostavni Kalendar za planiranje dnevnih, tjednih i mjesečnih aktivnosti. S obzirom na to kako je Google Apps namijenjen tvrtkama, njegova funkcionalnost je drugačija od besplatne inačice koja se dobiva uz običan Gmail adresu. Najočitija razlika je u tome što su email adrese i svi servisi dostupni putem korisničke domene te svaki korisnik ima minimalno 30Gb prostora za dokumente, emailove i sve ostale datoteke. Korisnici Google Apps servisa imaju višu razinu kvalitete usluge, zagarantiranost dostupnosti usluge (SLA) te bržu telefonsku i email podršku.

Triton grupa d.o.o. je autoriziran reseller i integrator Google Apps usluga za područje Hrvatske te za svoje korisnike radi migracije s postojećih sustava (Exchange, POP3, IMAP, Lotus...) na Google Apps. Uz to djelatnici posjeduju i individualne certifikate Google Apps uz koje mogu pružiti kvalitetne treninge i ostale aktivnosti kako vi korisnici maksimalno iskoristili funkcionalnosti Google Apps alata.

 

Gmail

Emailovi na vlastitoj internet domeni (nesto@domena.hr)
30GB prostora (dijeli se s dokumentima)
Bolja zaštita od virusa, trojana i phishing-a
Ne prikazuje oglase kao u besplatnoj inačici
Brza i efikasna migracija s Exchangea, POP3 ili Lotusa
Dostupan putem mobilnih uređaja (mobiteli / tableti)

Docs

Izrada i mijenjanje Word, Excel i Powerpoint datoteka u internet browseru
Dokumenti se spremaju u "oblak" i dostupni su u bolo koje vrijeme i s bilo kojeg uređaja
30GB prostora za spremanje dokumenata (dijeli se s emailovima)
Export dokumenata u PDF ili html format
Zajednički rad na istom dokumentu dva i više korisnika (document sharing)
Napredni modeli dijeljenja dokumenata

Kalendar

Planiranje aktivnosti kroz dnevni, tjedni, mjesečni i godišnji kalendar
Slanje pozivnica / prihvaćanje / odbijanje sastanaka
Dijeljenje kalendara s kombiniranjem razina dostupnosti / preglednosti
Jednostavno povezivanje s Gmailom
Vođenje liste zadataka (taskova)
Korištenje više kalendara u isto vrijeme
Brzo i jednostavno sinkroniziranje s mobilnim uređajima

Drive

Virtualni diskovni prostor
30GB prostora (dijeli se s emailovima)
Jednostavna sinkronizacija između više računala i mobilnih uređaja
Datoteke dostupne i putem web preglednika

Sites

Web hosting s nekoliko desetaka predefiniranih funkcionalnosti i templatea
Napredno upravljanje dozvolama (tko ima / nema pristup)
Optimizirano za poslovne aktivnosti / situacije
vrh stranice